woensdag 19 oktober 2011

Mijn haar is niet te huur!

Vandaag kwam een mama (dank u dankuwel) de hoofdjes controleren want er zijn luizen gesignaleerd in onze leefgroep! Volgende week zetten we dat werkje verder want luizen zijn niet welkom in ons klasje. Als je een bericht krijgt dat we luizen of neten vonden in het haar van je kind, panikeer niet maar behandel het haar wel!
TIP: koop een natkam bij de apotheek (dat is een kam waarbij de tanden van de kam heel dicht op elkaar staan) en volg de instructies op de bijsluiter. Chemische producten zijn niet nodig en verliezen hun effect. Ik heb geen aandelen in het bedrijf, maar de Luizenkam van Assy doet zijn werk effectief! En ik kan het weten :/

in mijn haar woont een luis.
en nog een luis.
en nog een.
in mijn haar woont een neet.
en nog een neet.
en nog een.
een neet die van mij eet.
tot ze ook luis heet.
maar ik jaag ze weg!
kijk maar.
in mijn haar zit een raam.
een raam met niet te huur.
mijn huis is veel te duur!

(uit: "een rijm in mijn oor", Riet Wille, Geert Vervaeke) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten